Detekcja luzów w
elementach zawieszenia i układu kierowniczego typ SZ-3,5
Szarpak, czyli
urządzenie do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi umożliwia diagnozę i
detekcję luzów w elementach zawieszenia i układu kierowniczego (np. przegubów,
sworzni, łożysk).
Szarpak SZ-3,5 to zasilane pneumatycznie urządzenie do badania pojazdów o
dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.
Kombinacja przesunięć poprzecznych i skrętnych umożliwia większe
spektrum ruchów koła tym samym zwiększając szansę właściwej diagnozy. Płyty
ruchome są pokryte masą bitumiczno-korundową, która zapobiega ślizganiu się kół
po powierzchni. Urządzenie jest wyposażone w pilot-latarkę o silnym strumieniu
światła LED. Intuicyjne sterowanie za pomocą przycisków czyni pracę z
urządzeniem łatwym i przyjemnym.
Wyposażenie Standardowe:
·
Dwie
części mechaniczne (płyty szarpiące)
·
Płyty
ruchome z blachy ryflowanej (ocynkowanej)
·
Przewody
·
Szafka
elektryczna (sterownicza)
·
Przewodowy
pilot-latarka.
Wyposażenie Opcjonalne:
·
Bezprzewodowa
wersja sterowania – brak kabla znacznie usprawnia pracę i przyspieszy badanie.
· Możliwość zamiany płyty ruchomej z blachy ryflowanej (ocynkowanej) na pokrycie z masy bitumicznej