Hydrauliczny
szarpak do detekcji luzów w elementach zawieszenia i układzie kierowniczym (np.
przegubach, sworzniach, łożyskach) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do
3,5 t. Przeznaczon
·
Do badania
pojazdów o masie dopuszczalnej do 3500 kg
·
9 zakresów
/ kombinacji ruchu szarpaka
·
Sterowanie
bezprzewodowe przy pomocy pilota z wbudowaną latarką
·
Niezależne
płyty prawej i lewej strony
·
Ruchy kół
w kierunku wzdłużnym do osi pojazdu (40mm)
·
Ruch
skrętny kół (15 stopni)
·
Ruchy kół
w kierunku poprzecznym do osi pojazdu (40mm)
·
Zabudowa w
posadzce / na podnośniku
·
Przeznaczony do
montażu na kanale o głębokość zabudowy 195 mm
Napęd hydrauliczny. Ciśnienie robocze 180-200 bar zapewnia dużą siłę wymuszającą
szarpnięcia koła oraz wysoką prędkość przesuwu płyt zgodną przepisami UE (5-10 cm/s).
Montaż w posadzce lub na podnośniku. Agregat hydrauliczny oraz sterowanie umieszczone w oddzielnej szafce.
Płyty ruchome z stali nierdzewnej o wymiarach 600x600 mm. Odporne na korozję, wycieranie oraz sól w okresie zimowym.
Bezprzewodowe sterowanie za pomocą pilota z latarką diodową odpornego na upadki i uszkodzenia. Wyposażony w pojemny akumulator i podstawkową ładowarkę.
Dopuszczony do stosowania na Stacjach Kontroli Pojazdów jako dopełnienie linii diagnostycznej.