„SUPER CHARGE” – maksymalna efektywność opróżniania niezależnie od warunków klimatycznych „OIL CLEAN” – najwyższa sprawność odseparowywania oleju od czynnika chłodniczego „HPV TECHNOLOGY” – wysokowydajna pompa próżniowa „Pressure Equipment Directive” – urządzenie
spełnające normę PED związaną z ciśnieniem bezpieczeństwa – zabezpieczenie na
poziomie aż 20 bar
Funkcje automatyczne: -
oddziela olej od czynnika chłodniczego -
automatyczna regeneracja czynnika chłodniczego -
wytwarza podciśnienie usuwając z układu wodę i zanieczyszczenia -
przeprowadza test szczelności układu klimatyzacji -
wtłoczenie oleju i czynnika chłodniczego do układu klimatyzacji -
możliwość obsługi samochodów hybrydowych Funkcje manualne: -
odpowietrzanie butli wewnętrznej -
diagnostyka ciśnieniowa sprawności układu –
analogowe manometry -
płukanie układu – flushing (opcja).
Wyposażenie: -
zestaw dużych manometrów umożliwiających stałą
kontrolę ciśnienia w układzie oraz ciśnienia w butli z czynnikiem, -
cyfrowy wyświetlacz LCD ukazujący m.in.
poszczególne etapy automatycznego cyklu pracy, -
wbudowany podajnik świeżego oleju oraz pojemnik
na zużyty olej z wagą, -
butla na czynnik chłodniczy z wagą, -
pompa próżniowa wysokiej jakości, -
zespół węży serwisowych (3m) wraz z szybkozłączami ECO LOCK, -
złącze RS232 umożliwiające aktualizację danych
oraz oprogramowania, -
zintegrowana baza danych -
drukarka termiczna |
Dane techniczne:
-
rodzaj czynnika chłodniczego R134a lub 1234 (po
modyfikacji)
-
tryb pracy: automatyczny
-
zasilanie: 230 V/50 Hz,
-
pompa próżniowa: wydajność: 6 m3/h, minimalne
wytwarzane podciśnienie: 0,02 bar,
-
pojemność butli: 12l,
-
długość węży serwisowych: 3 m,
-
wymiary: 62 x 53 x 96 cm,
-
waga: 65 kg.
|
Złącza
które ograniczają efekt wypływu czynnik
do otoczenia podczas odłączania przewodów, co
minimalizuje straty drogiego czynnika