Dzięki zaawansowanej metodzie diagnostyki polegającej na zastosowaniu zmiennej konduktancji ( tester sam dobiera odpowiednią wartość pomiarową ) model BT608 jest w stanie dokonać bardzo precyzyjnej oceny stanu technicznego akumulatora określając m.in. jego zdolność do rozruchu „na zimno” oraz tzw. pojemność rezerwową. Dzięki funkcji VINScan możliwa jest szybka identyfikacja pojazdu i specyfikacji akumulatora jaki powinien być zastosowany w wybranym pojeździe. Tester obsługuje zarówno akumulatory „mokre” jak i „suche” AGM ( w tym AGM Spiral ), żelowe oraz EFB czyli współpracujące z systemami Start/Stop. Program zawiera również procedury oceny stanu alternatora czy rozrusznika.
Standardowo tester wyposażony jest w bezprzewodowe złącze OBD umożliwiające odczyt/kasowanie kodów błędów oraz odczyt parametrów pracy. Co ważne, oprogramowanie diagnostyczne objęte jest wieczystą, darmową aktualizacją dokonywaną w prosty sposób poprzez wbudowane WiFi. Program zawiera procedurę rejestracji/przyuczania nowego akumulatora w pojeździe, konieczną do przeprowadzenia w nowszych pojazdach po wymianie.
Wbudowana drukarka umożliwia wydruk pełnego protokołu diagnostyki układu rozruchu pojazdu. Dzięki Wifi taki protokół można również przesłać w formie elektronicznej klientowi na wybrany adres mailowy.
PARAMETRY TECHNICZNE:
VCI – MaxiFlash VCI
Obsługiwane typy akumulatorów – Kwasowo-ołowiowe, AGM Spiral i Gel, EFB,
Normy – CCA, CA, MCA, JIS, DIN, SAE, IEC, EN, EN2, BCI, GB
System operacyjny – ANDROID 9.0
Wydruk – Wbudowana drukarka, eksport protokołu poprzez WiFi
Procesor – Cotex-A35, Quad Core, 1,5 GHz
Wyświetlacz – 5,5”, LCD, dotykowy
Pamięć – RAM32 GB/ 2 GB
Aparat – 8 Mpix
Zasilanie – 5V, DC
Akumulator – 3000 mAh
Zakresy pracy – 100-3000 A, 1,5-36 V